Klantenservice
Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op.
Hoe weet ik welk apparaat ik heb?
Je kan jouw modelnummer vinden op meerdere plekken.
Dit verschilt steeds per apparaat. Hieronder kan je een overzicht vinden per toestel:
Apple
Op de achterkant, het modelnummer begint altijd met aan ‘A’ – Bijvoorbeeld: A1303
Samsung
Op de achterkant of op de sticker aan de binnenkant. Het modelnummer begint met ‘SM-‘ of ‘GT-‘ – Bijvoorbeeld: SM-G920F
Sony
Wanneer u de simkaart-houder of SD-kaarthouder verwijdert, zit hieronder nog een klein wit velletje.
Als u deze uit het apparaat trekt, zal daar een modelnummer staan welke begint met een letter, gevolgd door 4 cijfers.
Bijvoorbeeld: G3121
Huawei
Op de achterkant en het modelnummer is vaak een combinatie van 3 letters, koppelteken, 1 letter en 2 cijfers. Bijvoorbeeld: ALE-L21
Heb je een ander merk? Op de volgende plekken kan je het wellicht vinden:
- Achterkant
- Sticker op de doos
- Op het apparaat (instellingen -> algemeen -> toestelinformatie)
- Factuur
Heb je het nog steeds niet gevonden? Neem dan eerst contact met ons op.
In onze zoekfunctie op de voorpagina kan je jouw modelnummer invullen. Je komt dan direct uit op het goede apparaat. Krijg je alsnog geen resultaat? Neem dan contact met ons op.
Hoe lang duurt een reparatie bij jullie?
Waarom is Planet Mobile enkel geopend op donderdag, vrijdag en zaterdag?
Bij Planet Mobile streven we naar de hoogste kwaliteit en service. Daarom hebben we besloten onze openingstijden te concentreren op donderdag, vrijdag en zaterdag.
Dit stelt ons in staat om meer aandacht te besteden aan complexe reparaties en ervoor te zorgen dat elk toestel zorgvuldig wordt getest en gecontroleerd.
Voor reparaties die een dag of langer duren, bieden we daarnaast speciale ophaalmomenten aan op maandag tot en met woensdag van 17:00 tot 19:00 uur. Zo kun je je toestel ook buiten de reguliere openingstijden ophalen. We danken je voor je begrip en staan klaar om je verder te helpen!
Wat voor een garantie zit er op mijn reparatie?
Wij geven 12 maanden garantie op alle reparaties, zoals strepen in het scherm, touch-problemen of andere vergelijkbare problemen. Hou er echter rekening mee dat waterschade en val-schade niet onder deze garantie vallen. Op toestellen die binnenkomen met waterschade geven wij in geen enkel geval garantie.
Indien er een probleem is met jouw toestel na aankoop of na reparatie, dan kan je gebruik maken van jouw garantie. Met andere woorden is garantie alles waar je zelf niets aan kan doen als klant.
Het volgende valt wel onder garantie:
- Er is geen beeld meer op jouw smartphone na vervanging van jouw scherm, zonder dat je jouw toestel hebt laten vallen en er is geen schade te zien.
Het volgende voorbeeld valt niet onder garantie:
- Een maand na het herstellen van jouw scherm, laat je jouw smartphone in het toilet vallen. Aangezien dit jouw eigen schuld is, valt dit niet onder de garantie.
Kwaliteit van Onderdelen
4o
Hoe wordt de prijs voor een reparatie bepaald?
Wij zorgen er altijd voor dat we eerlijke en transparante prijzen hanteren.
Ons tarief bestaat uit de volgende onderdelen:
- Arbeid en service van onze technieker: Dit dekt de tijd en expertise die onze technieker besteedt aan het uitvoeren van de reparatie.
- Het nieuwe onderdeel: De kosten voor het vervangende onderdeel dat nodig is voor de reparatie.
- 12 maanden garantie: Wij bieden een garantie van 12 maanden op de uitgevoerde reparatie en de vervangen onderdelen.
- Onderhoud van onze apparatuur, gereedschap en overige kosten van onze winkel: Dit omvat de kosten voor het onderhouden van onze apparatuur en gereedschap, evenals overige bedrijfskosten.
Moet ik onderzoekskosten betalen?
Voor normale reparaties hanteren wij geen onderzoekskosten. Wanneer het probleem op voorhand niet duidelijk is rekenen wij een onderzoekskost aan van €29,00. Deze vervalt bij reparatie.
Is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig?
U kan gratis parkeren in de omgeving. Let er wel op dat u een parkeerschijf zet. (max. 2 uur)
KLANTENSERVICE
Waar kunnen wij u mee helpen?
Reparaties
Bekijk onze reparaties
Wij repareren smartphones, tablets en laptops.
Screenprotectie
Wij plaatsen de protector die past bij jouw toestel
Tempered glass / Privacy Glass
Accessoires
Wij verkopen originele kabels en adapters.
Apple / Samsung
Bel ons
03 290 00 99
Kom langs in onze winkel
Bekijk kaart
Winkel in Wilrijk
Planet Mobile
Jules Moretuslei 400
2610 Wilrijk
U kan in de straat parkeren, vergeet wel uw parkeerschijf niet.